Wednesday 26 August 2009

Then I'll dig a < >


Od minulého septembra premýšľam o výbere univerzity, robím research a zisťujem si všetky podklady, aby som sa rozhodla čo najlepšie. Z toho mi tak nejak vychádza, že už by som pomaly mala vyplniť prihlášky. Včera na InterStudy interview mi dali loads of leaflets a booklets, niektoré desivé (v Canterbury booklet fotka borca, čo vyzerá exactly ako Alex Turner s tým rozdielom, že má na sebe tričko Oasis) a niektoré priam odstrašujúce (borec ukazujúci prstom straight to my face s nápisom Yes, you can! on the top of Southampton Solent University booklet, čo mi trochu pripomenulo Matta). Administrátorka, ktorá sa mi venovala, bola veľmi milá, teda aspoň po ten čas, keď som ju počúvala; keď som sa sústredila na eavesdropping cudzej konverzácie, rozprávala sa s ňou mutti. Definitívne rozhodnutie mojej mutti, keď sme sedeli na Obchodnej v KFC, bolo "Tak dobre, no.", čo ma docela uistilo.
Dnes celý deň len jem čokoládové tyčinky a premýšľam, čo napíšem do Letter of Intent, lebo ako na to tak pozerám, tak chcú nadpriemernú essay s life changing experience a nadhľadom a proste tak nejak celkovo vyžadujú, aby som bola dokonalá. Ale teším sa na to, ako to budem písať. Uvažujem o tom, čo ma tak hrozne ťahá preč, ale asi je to čiste len tým, že potrebujem zmenu. A nových ľudí. Great Great Escape!

No comments: