Saturday 29 August 2009

(In a Daylight)


Vďaka jednému shoutboxu na last.fm, na ktorý som nebola schopná dva dni odpovedať a vďaka spoločnej kompatibilite som dostala prístup k úplne novej podobe playlistu (Good Shoes, Holloways, The Courteeners etc.) a to sčasti aj kvôli Chrisovi Cornerovi. Minule som s ním mala daydream do takej miery, že som nevedela, či si to vymýšľam sama, alebo je to už skutočný sen. Inak, keď už je reč o ňom, po zhliadnutí tohto videa som mala pocit, že môj celý život predtým nemal vôbec žiadny význam a začala som vlastne žiť až potom. Strašne sa teším na to Kiss + Swallow.
Včera na prechádzke sme dosť mlčali, alebo chodili, alebo počúvali historky o testoch z fyziky, kedy som si uvedomila, že som presne ten typ človeka, čo sa na maturite rozplače, o hádzaní oštepom s názornou ukážkou a o instantnej polievke. A štve ma, že Lindie sa nemá dobre.

2 comments:

Lindie will do said...

Poslouchala jsem Missile dneska v autobuse a málem jsem chcípla. Btw osobně preferuji vanovou verzi, ale tady ta je taky sex.

Ella said...

Vanová verzia je top, ale na túto verziu sa nie je tak ťažké pozerať ako na tú in bath. On JE seX.