Saturday 29 August 2009

I'm not gonna do it again.


Tiež som sa mohla smiať hillariously na My Life Sucks alebo nemať jeden z tých save/exit snov alebo neuskutočňovať každý deň self-vykonštruované rozhovory s ľuďmi v mojej mysli. Najviac ma vždy aj tak vydesí, že viem ako presne by reagovali.
Celú cestu domov z prechádzky som sa pridržiavala všetkého, čo bolo v mojom dosahu - trochu kvôli tomu dizziness a trochu preto, že som chcela. A potom Nina odišla skorej kvôli Sebastianovi a už viem, že takto priateľstvá jednoducho nefungujú, 'cause you made me stop believing, a možno mi aj pomohlo to, že som na to prišla tak včas, ale nepoviem vám ďakujem.
Tak a teraz sa stratím niekde medzi DCfC a The Bravery, alebo niekde medzi snehom a dažďom, niekde v tej malej medzere medzi jeseňou a zimou, alebo niekde medzi refrénom a veršom od Mushaboom.
Medzi spánkom a Chrisom Cornerom.

Like the drunk you convinced was sober
You keep me falling over

(Oh, how I wish I could tell you face to face instead of singing this stupid song)

No comments: