Monday 17 August 2009

I'll Make You Top of the List


Ráno som vstala až podozrivo skoro a strávila tri hodiny pozeraním ranného vysielania Adely a Sajfu (jediná komerčná vec, čo mám fakt rada a môj názor nezmenil ani fakt, že keď som ich videla naživo, tak mi Adela v mojich štrnástich rokoch vykala) a smiala sa over EarlGrey a brunch pozostávajúcej z detskej banánovej kaše a plánujem ten istý postup aj zajtrajšie ráno.
Soon Jae mi písal, že je v Berlíne a sľuboval, že nabudúce napíše obsažnejší mail a mne to stačilo na to, aby som si spomenula na to, ako sme prechádzali finančnou štvrťou Londýna, kde bol v minulosti hlavný prístav a mne sa to neuveriteľne páčilo, aj keď som nikdy nemala rada mrakodrapy a povedala som "Those over there are offices." a on na to "No. Those are apartments."


Those were apartments.

2 comments:

Lindie will do said...

He sounds like The One actually. =)

Ella said...

Does he? I feel pretty confused about everything now.