Wednesday 9 September 2009

(insert your email address)

Za posledný týždeň sa stalo pár signifikantných udalostí:
  • začla škola (čítaj: jo, classmates ma stále nenávidia tak, ako ja nenávidím ich)
  • začala som vyslovovať slovo direction in a completely different way (pozn. Chris Corner)
  • konečne som rozčítala 1984 (tiež máte tendenciu prestať čítať knihu v tom momente, keď sa stane niečo krásne a vy si ten pocit chcete nechať čo najdlhšie?)
  • napísala som Personal Statement do Canterbury, ale predtým než som ho stihla poslať sa v dôsledku zdĺhavých príčin, ktoré nebudem objasňovať, vymazal
  • napísala som nový Personal Statement do Canterbury
a taktiež pár menej významných udalostí, ktoré napríklad zahrňujú autumn weather, na ktoré si neviem zvyknúť, cover Uprising a "Wanna smoke"?
Teším sa na to, ako budem zajtra zase stáť pred rozpisom seminárov, pretože nikdy neviem, v akej som triede a oslovovať nesprávnych ľudí. A vymazala som Skype.

3 comments:

Lindie will do said...

Koukala jsem po Uprising a všude byl furt akorát Humbug a Lady Gaga (WTF).

Ella said...

Evil. That's okay, thanks, že si sa pozrela (:

Lindie will do said...

Nevím, je to divné... měli MGMT za 5 liber though.