Sunday 13 September 2009

I Don't Mind at All

IAMX mám ráno k cereáliám, IAMX mám na obed a IAMX večeriam. Len medzitým si po kúskoch odtrhujem z Arctic Monkeys. A topím sa v EarlGreyi a ignorujem maily a imitujem írsky prízvuk.
Vo štvrtok prišla Dominika a stáli sme pred domom viac než pol hodinu a je dosť možné, že aj ja budem tak trochu skleslá, keď budem odchádzať. (Mimochodom, každý to už berie ako samozrejmosť, čo ma trochu znepokojuje.) Inak, vôbec nechápem, prečo nikto toho Palahniuka nečíta, keď im to požičiam.
V piatok som napriek mojej nekonečnej nenávisti k veľkému množstvu ľudí nahromadených na jednom mieste, držiacich v jednej ruke pivo a v druhej nejaké hnusné jedlo, zúčastnila slávností v Skalici, ale úprimne si myslím, že by to nespravilo žiadny rozdiel, keby som tam nebola. Vlastne si myslím, že slovo zúčastnila nemôžem vôbec použiť, pretože nevyjadruje ani jednu z mnou vykonávaných činností. Teda, pokiaľ to nie je nejaká skrytá definícia pre pravidelné dávkovanie liekov proti kašlu. Namiesto toho ale poznám slovo lame, ktoré by mohlo charakterizovať priemerú hudbu, stánky s alkoholom, nevydarené fireworks a kolotoče (ja neviem, ale myslím, že ten adrenalín by mal byť skôr z tej výšky a nie z pocitu, že spadnem a zabijem sa).
A Kamila má nové drums.

No comments: