Wednesday 15 July 2009

Rainbow!


Jogging vo štvrti Wimbledonu okolo bloku domov by bol pekný nápad ako zabudnúť a taktiež ako nechať svoju váhu klesnúť ešte nižšie a ako hovorí Lindie - mať niečo, čo by mi vydržalo. Pretože mám pocit, že takto mi nič dlho nevydrží. Nevydržal mi ani ten pocit, keď ma objal, for the hell. Všetko bolo až nechutne dokonalé a chcela som zostať dlhšie, a povedzte mi s kým ste sa naposledy takto bavili o knihách?
Stále hľadím na display mobilu a čakám, že niekto zavolá. Alebo napíše. Čokolvek. Napríklad "For winning new iPod click the link below". What you don't understand, you can make mean anything. Aby ma len jednou smskou zachránil.
Dominike som nanútila Palahniuka a Lucke tiež a ja začnem čítať Non-Fiction, that's the way how this got spread. That's the way how you got spread.
Ranné dizziness sa prelinulo do silnej chuti na kávu, fňukala som u reviews na JazykovéPobyty.sk a rozmýšľala o tom, čo si mám obliecť, aby moja host family hneď rozoznala, že sa so mnou nemajú baviť o chickflickoch, módnych časopisoch a výbere nového domáceho zvieraťa.
Večer si dám How I Met Your Mother season a budem dúfať, že sa mi tak okolo druhej v noci podarí zaspať.

No comments: