Thursday 4 June 2009

On Top


Ráno začalo veľmi netradične tým, že ma daddy objal, čo spravil asi prvý krát za môj celý život, ale skôr myslím, že jeho pôvodný úmysel bol zadusiť ma, prípadne mi dolámať rebrá, ale moc mu tá stratégia nevyšla. Dostala som čokoládičky a hugs a komiks a všicko a Kamila spievala Happy Name Day a R. sa skoro nahneval. Všici ma moc potešili a ďakujem (:
Myslím, že docela úspešne sa zbavujem tej fóbie z detí, takže by som teoreticky tete z Anglicka mohla pomáhať s tými deckami v kindergarten. Alebo, možno z toho ešte nie som úplne vonku.

2 comments:

Lindie will do said...

...a Linda na nameday tradičně zapomněla, jinak by to nebylo kmpletní, což?

Ella said...

Jak zapomněla, však si mi dala komiks! Dyť ja Ťa tak či tak miluju, takže keď si si myslela, že sa ma zbavíš, tak sa pleteš.