Sunday 14 June 2009

It Was Supposed To Be a Great Trip


"Tak vyjíždíme na náš výlet se zastávkou v Praze, pak pokračujeme do Berlína, přespíme v Kodani a ráno směrujeme na sever."


- povedzte mi, ako ho mohol niekto nemilovať, nášho tour-guide, keď bol TAK vtipný, hovoril "dáme pápá autobusu" a kto mohol nemilovať borca z KFC, keď hovoril twistřík a kto mohol nemilovať predstavenie Jistě, pane ministře definované ako velmi inteligentný anglický humor, keď mi ani Sex Pistols nevadili a tlieskala som anglickej vlajke a keď "Nedovolím, aby nám zničili britský párek" a Praha bola krajšia než som očakávala.
Skinny rifle som si nakoniec nekúpila, ako som pôvodne chcela, pretože som s Filipom hľadala Hard Rock Cafe, v dôsledku čoho som asi šesť krát absolvovala cestu od Václaváku ku Staromestskému námestiu, ale asi to stálo za to, za ten balón a za native Američanov. Pociťujem závislosť na Starbucks a teta u obsluhy bola veľmi milá a nadhodila konverzačný tón a rozprávala na mňa úprimnejšie než ktokoľvek z tých ľudí, čo si myslia, že sú mojími priateľmi. A potom nám už nezostal žiaden čas a všetci odišli kratšou cestou k autobusu, len ja som musela utekať zase cez celý Václavák k vlakovému nádražiu, čo zabralo asi pol hodinu, keď počítam aj to, ako som náražala do ľudí idúcich v protismere a pýtala som sa na cestu a to grandiózne Starbucks latté som na seba vyliala a bolo mi povedané, že nemám byť prečo nahnevaná a B. je ľahostajná, aj ja by som bola ľahostajná, ale ja som nemala sex v pätnástich. Už dlho som sa s nikým naozaj nerozprávala. A chcem vidieť Davču, lebo Lindie chce aby som ho videla a na ceste späť som pučúvala Blur, a Vy by ste nešli na ich koncert bezo mňa, povedzte, že nie, že by ste išli so mnou? Keď som utekala cez Oxford Street, tak to bolo aspoň vtipné.

No comments: