Sunday 14 June 2009

Can't help looking back/ Want to keep you inside:


Mám komunikačný deficit. Mala by som si na to zvyknúť, na to, ako zase budem menej rozprávať, ako budem bezmocne prizerajúci sa svedok samej seba ako sa zo mňa postpune stáva zase introvert. Ako introvertím. Hovoríte, že nezávidíte, len by ste to tiež chceli. Že by to bolo fajn. Že by ste to držali za ruku a mohli sa úplne spoľahnúť. Zakaždým, keď si myslíte, že práve tento vzťah bol osudový, tak príde niečo ešte viac osudovejšie. Takže žiadna osudovosť nakoniec asi neexistuje.
V rámci všeobecne neutrálnej bližšie nedefinovateľnej nálady som dnes spala v zimnom pj a cez deň vypila dva litre džusu. Filip by povedal, že som mimo. Vy by ste povedali, že potrebujem psychoterapeuta.
Myslím, že už by som si mala dohodnúť stretnutie s niekým kompetentným od interstudy.sk. Tiež si myslím, že HR Cafe badge na šedej mikine je moc fajn. A čierne pantyhose sú super.
Mala som dnes dvakrát zmrzlinu, pritom som sa včera počula, ako vyslovene sabotujem všetko, čo má neurčitú konzistenciu (iba milkshakey sú povolené. Musíte to čítať ako myukšejk). Karamelovú miesto obeda a čoklidkovú na večeru. Neviem, či mi to dodávateľ bio výrobkov do sietí obchodov so zdravými potravinami odpustí. Neviem, či mi to odpustí ten chlap z KFC sign. Neviem, či mi to odpustíte Vy.

No comments: