Monday 25 May 2009

"We live and we die and anything else is just delusion."


Chcem ísť na univerzitu. Hneď. Hneď teraz by som si zbalila tie najpotrebnejšie veci a odišla. Na strednej som už siedmy rok a to tell the truth, začína to byť docela nuda. Je mi vlastne nakoniec asi aj jedno v akom meste, už len chcem nejak preskočiť celý tento rok, prijímačky a maturitu a hlavne všetky tie veci ohľadne výberu univerzity.
YahooAnswers hovoria Meanwhile, try to make new friends. They will help you through this tough time and give you company. That way, you won't feel so lonely. Sú to hrozné kecy podľa mňa, spolu so všetkým tým odpadom ako reči typu It might make you feel better, when...
Viem, že som jediná, čo si robí starosti, ale to už nejak tak vyplýva z tej mojej vzťahovačnosti. Navyše, How-To stránky sú vždy značne pofidérne, ale rada na tie otázky odpovedám.
Palahniuk má v Choke síce pekné myšlienky, ale je tu pár vecí, prečo nemôže figurovať v mojích najoblúbenejších knihách, možno je dokonca aj nadčasový takým tým spôsobom, keď sa nadčasovosť zle definuje a preklad má viaceré svetlé stránky, napr. Mořská houba nikdy nemá den-blbec. Asi je to nakoniec jeden z mála ľudí, ku ktorým cítim náklonnosť, ale to nie je to správne slovo, skôr je to spolupatričnosť a asi začnem byť tiež hnusná a sobecká, keď už všetci vyžadujú, aby som nejak zapadla do spoločnosti.

No comments: