Monday 18 May 2009

-"Ešte raz povieš Polohňup instead of Palahniuk, tak Ti normálne vrazím"


Miška mi dovolila ísť sa pozrieť ako by mala vyzerať vzorová odpoveď na maturite. It's the safest death, áno, a pri otázke Uveď príklad literárneho diela, ktorého dejovú linku tvorí láska som si v duchu kričala Twilight, Twilight! A neviem si predstaviť, čo budem robiť za rok ja. Čo budem robiť ja a moje podceňujúce sa stavy ruinujúce všetky moje predpoklady a potenciály. Aj keď mi stále niekto hovorí, že si nemám robiť starosti, pretože vďaka mojej paranoidite už mám presne vybrané predmety, z ktorých pôjdem maturovať a taktiež rozpis univerzít, na ktoré pošlem prihlášku, ale stále mi to nedáva istotu.
Hovorím - "Sme intelektuálne deti, stratené osobnosti a stroskotanci, naša identita, naša podstata" a Filip povedal "Je to krutá realita", povedala som, že nie je krutá, páči sa mi to presne tak, ako to je, pretože krutú realitu mám pred očami stále, tak ju predsa nebudeme ťahať aj do našich osobností, na čo Filip povedal "Osobnosť má byť idealizovaná", pretože keby to nepovedal on, nepovedal by to nikto, a vy to nechápete, a vy sa každý deň obliekate do bielych tričiek, pijete vodku a promiskuita je pre vás až príliš známy termín a nechávate sa ťahať za stromy, aj keď v skutočnoti nemáte čo skrývať, nechávate zo seba strhávať biele tričká a zamkýnať dvere, tisíce dverí, za ktorými nie je žiadna budúcnosť.
Dúfam v noc strávenú čítaním a potom nejaký milý sen s niekým, koho som dlho nevidela, ale s takými vecami sa len ťažko dá niečo spraviť. Každý odchádza...

No comments: