Monday 27 April 2009

You could drink up the entire ocean, but we'll still find someone to be everything we know that you will never be.

Myslite si čo chcete, ale keby ten štvrták nenosil vo vlasoch šatku, bol by vyšší a nechal si trochu narásť vlasy vyzeral by ako filmový Jacob. Tiež by som chcela najlepšiu kamarátku. Nie tam, ale tu. Už ma to takto nebaví byť v škole, stáva sa zo mňa zásadový introvert. Možno aj tú moju zásadovosť začnem tlačiť do úplného rohu introvertnosti, alebo skôr ju tam tak pomaly strkať. Možno jeho slečna fakt týra šteňatá, alebo prinajmenšom ich nemá rada, možno v skutočnosti spolu nie sú tak šťastní; netvrdím, že so mnou by bol šťastný, tvrdím, že nie každý má ideálny vzťah. Zrejme začnem čítať knihy, ktoré som pôvodne chcela nechať v poslednej poličke, možno príde, dá mi bear hug, a bude ľahké uveriť, že môžeme vytvoriť naozajstný vzťah. A možno nie.
Nemám peniaze na sobotu, Vy áno?

2 comments:

Lindie will do said...

My taky nemáme peníze na sobotu. Ale to hell with it, otec se vždycky nakonec slituje. A nerob si furt starostě, né všichni, co só jak On, mají slečny, které topí ve sklepě zvířátka a po nocích praktikují voodoo. Fakt. A bear hug Ti dám já. Tak.

Ella said...

Máš pravdu. Ďěkuju ((: