Saturday 18 April 2009

Breakfast at Tiffany's

There was once a very lovely, very frightened girl.
She lived alone except for a nameless cat.

(Tak som vždy chcela začať poviedku. Chcela by som vedieť písať, môžete ma to prosím naučiť?)
Všetko, až na zlý dabing. Všetko, až na poľské meno. Prosím, nech bolo poľské. Dokonalosť v tom, ako Paul a Holly nonšalantne kradli v obchode, ako mali len dvadsať dolárov a - oh, pripomenulo mi to Večný svit. Tiež by som chcela do jeho bytu chodiť výhradne cez okno. Má to viaceré výhody (po prvé - nepotrebujete kľúče; po druhé - nie je možnosť, že by Vás daný človek odmietol; po tretie - máte náhradný byt v prípade nečakaných udalostí; po štvrté - máte jedinečnú príležitosť pozerať sa ako spí; a iné). Rozmýšľajte o tom.


Pokojná prázdnota sa pretláča s teplom môjho tela.*

*Áno, kopnite si.

No comments: