Sunday 4 October 2009

V aute som počúvala Billy Talent

Mám tendenciu hovoriť orsy namiesto Orsay a v sobotu som dvakrát jedla v KFC. Kúpila som si Rezistanciu (ohmický odpor je odpor vodičov a spotrebičov, v ktorých nevzniká ani elektro-magnetické, ani elektrostatické pole, takže striedavý prúd ostáva vo fáze so svojím napätím) a Uprising so self-dotvoriteľnou cover (naposledy som na cover AM myslím prikreslovala Chrisovi McClureovi opičie uši) a tašu (btw. našla som odznak IchWarInBerlin).
Od rodičov mám zakázané vychádzky (čo som nemala ešte nikdy asi) za to, že som v sobotu prišla o 20 minút neskôr z movie night. Hlavne asi preto, že sme sa pomaly vliekli (neviem ako inak nahradiť slovo shuffle) po schodoch z ôsmeho poschodia za nevydarených pokusov spievať Phantom of the Opera theme.
Matt Bellamy pribral a v krabici na dôležité veci som našla štítok s nápisom L.S.E. a neviem what does it stand for.

No comments: