Thursday 17 September 2009

Up-Up-Up


Ak sa to vôbec stalo, tak som včera ráno pravdepdobne asi dve hodiny strávila daydreamingom o PW, ale je dosť možné, že to bolo v iný denný úsek, takže to ráno môžte nahradiť aj slovami ako okolo obeda, večer, prípadne v noci. Neviem, či ho chcem vidieť naživo.
Dnes v autobuse vedľa mňa sedel borec, ktorý podľa toho, čo som mala možnosť počuť z ozývania sa jeho slúchatiek, počúval ten istý song ako ja. Aj by som začala small talk keby mi v daný moment neprišlo počúvanie tej skupiny príliš absurdné. V hodine literatúry sme brali Brautigana a ja som si bezprostredne spomenula na to, ako mi bookseller s veľkým piercingom v uchu vo Waterstone's predal Revenge of the Lawn za sedem libier v penciach bez toho, aby si to prepočítal.
Ôsmu hodinu sme skončili o štvrť hodinu skôr a išla som pod dáždnikom kúpiť muffiny s niekým, na koho meno som si spomenula až keď sme boli u knižnice. Knihovník bol outraged (SOLŽENICYN JE POD S!!!) a myslela som, že už si zvykol na to, že požadujem tituly a autorov, o ktorých nikdy nepočul a na to, že nenosím čitateľský preukaz, ale očividne mu to ešte stále robí problém. Potom som si kúpila zložku na maturitné poznámky z náuky o spoločnosti a išla do jazykového centra na to, aby mi oznámili, že 45 minút s anglickou lektorkou stojí 12 ojr.
It's only 99 days left till x-mas.

No comments: