Saturday 26 September 2009

Central line je červená, Jubilee je šedá...


Vôbec neviem, kde zohnali štvormetrovú sovietsku vlajku a obrovskú ČSSR vlajku na program imatrikulácií. Viac menej pateticky som si uvedomovala, že to bolo posledný krát, čo som mala možnosť vidieť (a tentokrát aj participovať) ako ponižujeme nových prvákov, oh well. Okrem iného som si v bathroom pri obliekaní čiernych tights tresla hlavu do okna, takže som si celý večer držala u hlavy nanuk a ešte stále to trochu bolí. Celý deň sme sa dorozumievali s walkie-talkies. Kasabian, prepínam:

Kill me if you dare
Hold my head up everywhere
Keep myself right on this train


I'm the Underdog
Live my life on a lullaby
Keep myself riding on this train
Keep myself riding on this train

1 comment:

alfalfa said...

Ja som bohužiaľ na imatrikuláciách nebola. Ani na tých svojích, pretože som bola chorá a ani na tohtoročných, pretože jediná trieda na škole sme museli robiť testy. Ale hovorili, že nestáli ze veľa. Takže som dúfam onič nepišla.