Wednesday 10 June 2009

J'adore


Vstala som zase extrémne skoro a neviem, či sa to oplatilo učiť, keď cieľom k úspechu bolo na tri otázky odpovedať Vladimír Mečiar a ostatné otázky už neboli ani tak z histórie, ako skôr zo súčasnosti. Nikdy by mi nenapadlo, že na písomke z dejepisu budú udalosti, ktoré som zažila. Inak v tej mojej kompozičke z angličtiny bolo päť slov podčiarknutých ceruzkou a s malým otáznikom nad nimi. Neviem, či sa vyjadrujem tak divne, alebo len profesori nečítajú literatúru. Na slovenčine som pre zmenu vykradla jednu vetu od Palahniuka. No, tak dve, áno, dve. Nemala som to ale v umýsle, it just comes naturally. Obzvlášť, keď som nevedela o čom mám písať pri tak debilných témach.
Ray povedal Females are right so often! a on nevie, že som to bola ja, čo sa s ním rozprávala po španielčine a on sa už sem asi nevráti. A teraz by som mohla začať viac rozmýšľať o plánoch a ísť na kávu s Dominikou a kua tie letenky fakt stoja 10 ojro.
Chcem sa rozprávať. Chcem sa rozprávať tak, aby ste mi nehovorili Hm.

No comments: