Saturday 30 May 2009

Lindie aneb návod jak sa na deň rozptýliť (použila som to správne, jo, jo? xD)


Neplánovane som išla do Brna, svoju slovnú zásobu som obmedzila na slovné spojenie "hrozne fajn" a na zvýšené používanie citosloviec, nestihla som si vziať breakfast cookies a mám sa veľmi britsky. Skôr zo zásady než z tých všetkých rozhovorov o školských uniformách/ štipendiách/ host-families/ školských systémoch a následne aj univerzitách a robím hrozné pokroky, pretože už pri tej myšlienke nemám žiadne stavy (až na tú chvíľu, kedy mi bol zdelený tragický poznatok, že v rámci intenzívnej výuky anglického jazyka sa nedoporučuje resp. nedovoľuje návšteva rodiny a ehm ehrm priateľov počas X-mas) a predstava farewell na letisku a pravidelných dopisov sa mi docela pozdáva.
Neplánovane som si kúpila Palahniuka, lebo Lullaby je neskutočne dobrá. Lindie dlžím 50 Kč. Lindie má pekný sveter. Ja mám indie trička.
Neplánovane som stretla v zmenárni divného borca, ktorý bol... divný. Je to zvláštne jak tie chyby vždy dokážeme hodiť na niekoho iného. Ale bolo to aspoň vtipné, že?
Každé déjà vu sa časom prelne do jamais vu, viete.
Rada to prekladám ako prerod. Mala by som začať neplánovať.

1 comment:

Lindie will do said...

Já Tobě dlužím dvě stovky, kuřátko! Chlap byl fajn. COOOO?!