Sunday 3 May 2009

Just Like You Said:

A vstala som zase o niečo skôr ako predtým, keď som bola zvyknutá vstávať o siedmej. Nemám nič dôležitejšie na práci než písanie review, a samozrejme odpísať na emaily, na ktoré nečakám odpoveď, pretože by vôbec najlepšie bolo, keby prišiel osobne. Cudzie nešťastie je prínosom len dovtedy, kým si neuvedomím, že mi to nijakým spôsobom život neulahčí, nijak mi to nezaručí istotu a kým si nezačnem predstavovať detaily. Pretože naše požiadavky sa jednoducho nezhodujú s požiadavkami borcov, viete.
Slovo Rush sa skrátka preložiť nedá, ale znie dobre, keď ho vyslovujete potichu. Zároveň by som išla na prechádzku, ale zároveň by som tu rada takto zostala sedieť a čítať morning news. Morning, morning! Oblečiem si tie pruhované šaty, nedám si boty a sadnem si v zahrade na trávu a ak chcete, môžete za mnou prísť. A nechám to zase všetko zájsť do jednotvárnosti, aspoň na chvíľu, ale nie na veľmi dlho, pretože stereotyp čaká vždy za rohom a vyskočí, keď to najmenej čakám. A v tomto bode je človek trochu stratený.
Pôjdem si rezervovať letenku do Anglicka a vyriešiť tú stredu, pretože aj keď mi to miestami príde kind of childish, že máme radi Twilight, nemáme predsa tak pevnú vôľu, aby sme si to mohli nechať ujsť.

No comments: