Friday 27 March 2009

Handcuffs

My mistakes were made for you (or weren't?)
Vždy mi robilo problém rozlišovanie literárnych žánrov, obzvlášť ak som mala posudzovať niečo, čo som napísala ja. Pretože som si uvedomila, že nie všetko je poviedka. Pretože na to, aby som to dopísala budem potrebovať viac odvahy. A možno na to fakt nemám, myslím tú kontroverznosť a čistú úprimnú priamosť a skončím zase pri nejakom happy ende. Pretože až The Universal ma presvedčil o nepochybovaní o Damonovi Albarnovi.
Byť svedkom toho, ako zlomíte minimálne tri kolíčky na prádlo vďaka vašej neschopnosti. Pardon, mojej. Hystericky sa smiať. Kúpiť si červené tapety. Alebo s nejakým oldschool vzorom. Pretože milujem slovo oldschool a pretože je čas zvesiť zo steny plagát Kurta Cobaina. Viem, že ma nenávidíte. Pozrieť si Closer, kúpiť si album Radiohead a možno aj Arcade Fire za 19 ojro. 5. apríla, 6. dubna a 9 of April; to stihnem. Pôjdete so mnou niekto na Watchmen?
My mistakes were made for you (or weren't?)

2 comments:

Lindie will do said...

Já půjdu na Watchmen. =)

Ella said...

Sa teším (: