Wednesday 9 December 2009

Zajtra v divadle sa plánujem usmievať ako Keira Knightley

Ľudia mi posielajú odkazy na videá s hudbou, na ktorú som v piatok tancovala a podvedome si želala, aby všetci naokolo postupne schudli do milimetrovej hrúbky papiera, zmenšili sa do veľkosti plagátu a tak by som im mohla permanentnou fixkou zaškrtať hlavy. Nie všetkým, samozrejme. Mám rada neurčitú hudbu, otupujúcu ako sólo v Invincible alebo ako Radiohead. Na art lesson som po tom, ako som počula, že moja absolventská práca sa nehodí k môjmu veku, chcela kričať I'm so much older than I can take, ale ani to by asi nepomohlo, pretože art teacher má asi problémy s pokorou. A ja tiež, ak viete čo myslím. Ve v liste hovorila o AM fans session, ktorá má byť dnes, takže už bola, takže ja som to nestihla - Tak typické, I'd say. V bublinkovej obálke som si našla badge, v ktorom sa vidím deväťkrát, alebo len raz, ale v deviatich malých odrazoch a radosť mám len kvôli tomu, že všetka tá mätúca kaoss pad hudba ma naučila zvyknúť si na neurčitú náladu. Chcem byť 23. decembra v Žiline.

No comments: