Friday 4 December 2009

The next time I blink my eyes I wish I could see -

V pondelok som si na ruke na predlaktí našla nové znamienko, ktoré som si vôbec nevšimla ako rastie. Alebo som mala pocit, že to je čokoládová šmóha alebo diferenciačná bodka alebo diera do novej dimenzie.
Včera som si o pol jednej sadla vedľa Filipa na chodbe, tak, aby som videla, keď vyvesia výsledky writing časti anglickej olympiády. Čakali sme tam asi do pol piatej, ale aspoň to nebolo do siedmej, ako minulý rok. Viedli sme obskurné rozhovory a vždy, keď okolo nás niekto prešiel, hovorili sme si ďalšia hodina a potom znova ďalšia hodina a potom ešte chvíľu a na rade bola naša kategória. Keďže som bola prvá v poradí, počula som všetkých po mne ako hovoria to, čo som mohla povedať ja. Ako mi dávajú hints, ale už neskoro. Mala som číslo 3 a tak som aj skončila, na treťom mieste. O 0,33%. Viem, pretože mi to povedali. A preto som cestou domov jedla čoklidku pri DCfC, so that I felt better.
Je milé, ako mi napíše niekto, kto mi nenapísal už štyri mesiace text message s "sorry za neskoré ozvatie".

No comments: