Saturday 28 November 2009

I guess we’ll just have to adjust

Dokážem si predstaviť len málo ľudí, ktorí mali tak pravidelne usporiadaný denný základ ako ja tento týždeň. Organizovaný. Naplánovaný. 9am - time for a painkiller. 10.30am - StarWars. 12am - ďalší painkiller. Dočasný eating disorder.
Prezentácia Canterbury univerzity bola na Palisádach vedľa všetkých tých nórskych a fínskych ambasád a každý si radšej sadne k stolu sám. Všetci tam prítomní borci vyzerali pseudointelektuálne, vyjadrovali sa pseudointelektuálne, pseudointelektuálne mi špičkou ich boty šťuchali do stoličky, ale v skutočnosti boli len namyslení. A nie pseudo, ale naozaj. Test z angličtiny mal 90 minút a každý text, dokonca ešte aj essay sa týkala univerzity. Nevedela som súvisle odpovedať na otázku, prečo chcem vlastne študovať ten odbor, ktorý som si vybrala, ale všetci sú veľmi ohľaduplní.
Večer sa mi nepodarilo zohnať nikoho, kto by bol so mnou ochotný zosynchronizovať Placebo. Minule so mnou Filip synchronizoval IAMX. Ale to nevadí, oni ešte prídu. -"Panta Rhei znamená Čas plynie." -"Hm." -"Povedal to Herakleitos z Efezu." -"Hm."

No comments: