Sunday 13 December 2009

Celý PerfectDay som presedela vo fitting room kým mi niekto nezaklopal na dvere


Sedím na gauči a čím viac sa nakláňam k obrazovke, tým viac postupne posúvam modrú deku a s ňou biely vankúš a prázdny pohár z mliečnej ryže a posledný refrén Mind over Time a minulý mesiac a videá bez zvuku. Bez zvuku preto, lebo na otcovom notebooku sú zlé reproduktory. V období Vianoc je ťažké stretávať ľudí. Nemôžete povedať Stretneme sa u kašny, pretože z kašny je armáda snehuliakov a záprah sobov. Páči sa mi svetielkové Brno alebo sa mi skôr páči Brno v noci, keď nám padali na hlavu obrovské vločky. Nepoznám ľudí s bielymi vlasmi, ale snáď to moc nevadí, pretože znie to zaujímavo len dovtedy, keď o nich rozpráva Ve alebo Miki. Nabudúce môžem rozprávať ja o Martinovi, ktorý vyzerá ako Renton z Trainspottingu. Mrzí ma, že L. ma podľa pôvodného plánu vôbec nechcela stretnúť. Myslím si, že k týmto Vianociam sa aj tak najviac hodí Meeting Place od Last Shadow Puppets. Vianočný song jak sviň.

1 comment:

yanw said...

nechtela stretnut pry!!!!!