Friday 20 November 2009

Carry On.

Na balík som chcela dať takú tú nálepku, aby s tým pri posielaní netriasli a nehádzali, ale na pošte povedali, že sa to nedá. Keď som mala päť alebo šesť, granddaddy nám posielal porcelánové hračky; porcelánových slonov, porcelánových psov a krokodílov a na každý balík dal nálepku, aby sa nerozbili. Ale vždy sa rozbili. Vždy prišiel balík, z ktorého sa painfully sypali malé črepiny. A môj daddy celú tú porcelánovú zoo vždy zlepil tak, že by ste nepoznali rozdiel. Všetci tí sloni a krokodíly zase vo svojej pôvodnej veľkosti. Rozmýšľala som o tom, keď som na ribbon party 4.B pila čistú vodu za ich peniaze a škrabala biely marcipán z torty za ich peniaze. Chcela by som mať odvahu obliecť si žlté šaty. Taktiež som premyslela labels pre ľudí a nechala ich tancovať na pódiu s veľkou imaginárnou nálepkou Hate a na niektorých som sa pozerala ako menia clothes, hairstyle, friends, cities, continents a stále nad nimi svieti veľké neónové Love. Labeling theory v sociológii je veľmi relatívna. Myslím, že moja nálepka je Nerozbiť.

3 comments:

yanw said...

i love you. too.

miki_ said...

heh, přemýšlím jaký by měla být ta moje.
momentálně asi "Křehké". heh.

Ella said...

yanw: já taky.
miki: jo, to máme potom podobne xD