Tuesday 3 November 2009

Let it Pour!

Celý deň vonku sňaží according to Gmail Weather Layout, ktorý ukazuje vločky. Ale v skutočnosti sa ten sňah hneď roztopil. V literatúre som odovzdala rozbor poviedky Franza Kafku a mali sme poslednú skúšku spievania Gaudeamus igitur (sme zoradení tak, že stojím medzi Adelou a Luckou, takže sa cezo mňa stále rozprávajú a it feels mean), čo znelo tak, ako by to na poslednú skúšku znieť malo, a potom nasledovalo jedno z posledných nacvičovaní tanca, čo vyzeralo ako keby sme to tancovali prvýkrát. Neviem ako to do soboty zvládneme; vôbec si neviem spomenúť na také tie detaily ako na ktorú stranu sa otáčame alebo ktorú ruku dvíham prvú. Navyše vždy keď na konci robíme ten bicykel, tak buď kopnem Andreja do nohy alebo ma Tomáš ťahá za vlasy, nice, well.
V Senici sme našli peknú štvrť, o ktorej si myslím, že vyzerá tak fajn len v určitý okamih pri stmievaní a hneď na rohu bola kaviareň, kde na LCD screen pustili MTV a každý držal hubu. Až na jeden stôl, u ktorého sa všetci nekontrolovateľne smiali, ale im to bolo asi jedno. Na ceste domov som znovuobjavila Cure - You want me to lie not break your heart I want you to fly not stop and start - vždy keď večer vidím v diaľke alej oranžových pouličných lámp, viem, že sme už doma.
Garymu som na oznamko napísala To Gary who makes me not to forget that English people are cool a musím sa do štvrtka naučiť celú učebnicu sociológie.

No comments: