Saturday 31 October 2009

ah... I mean - AH!

Obálky na listy som predtým než som ich stihla poslať, úspešne stratila. Aj keď je dosť možné, že som ich nechala v škole založené v učebnici nemčiny. Sú väčšie než bežné obálky, pretože sú na listy poskladané vodorovne a nie zvislo. Ale stále sú dosť malé na to, aby sa do nich dal záver Wake Up tisíckrát na repeat. Ani ja neviem, čo Win Butler v tej časti hovorí a je mi to jedno. Rozhádzala by som konfetti na zem a tancovala v nich bosky, ale asi je to jedna z tých vecí ako strawberryfieldsforever, jedna z tých vecí, čo sa nikdy nesplní a ktoré sú lepšie, keď sa o nich len rozpráva. Včera v H&M som asi pol hodinu sedela v changing room a keď som sa začala nudiť, jediným východiskom bol medzištátny hovor. Rada si skúšam šaty, ktoré si potom nekúpim. Doteraz nechápem, jak sa vždy poslednú pol hodinu môžeme s Lindie nudiť. Všetko tam voňalo po škorici a vanilkovom prášku a v HappyMeal vám dajú R2D2, ak si o to poviete.

2 comments:

Lindie will do said...

hmm

Ella said...

Co sa Ti nelíbí, huh? (hm, as I was about getting an answer...)