Sunday 25 October 2009

GMT

Na to, že bola nedeľa poobede, nebo bolo ibalginovo sfarbené doružova a na malej lúke medzi betonovými vyblednutými bytmi bolo príliš teplo. Bol to taký hrozne malý malý okamih, len taká hmlistá myšlienka, pár sekúnd predtým, než som hodila frisbee Nine a chvíľu predtým, než ho ona stihla chytiť, len na tak krátko som si uvedomila, že sa aj tak celý čas teším na to, až zase budem utekať do kina a bude sa mi pod nohami šmýkať zem a budem počúvať krátke historky o vašich rodičoch a možno poviem "I wish I had it".
Namiesto obrovskej Coxonovej hlavy som vystrihla Damona so psom a v časopise, čo som si kupovala ešte pred rokom a pol som našla "Sometimes I think we should put a press release on our website that says We don't care what you think!" od Sigur Rós. Chcela by som žiť len medzi tou chvíľou, keď skončí šum Arctic Monkeys z videa z RfP a predtým než začne hrať Strawberry Fields Forever. A tiež neviem, čo povedali na konci originál videoklipu.

No comments: