Wednesday 21 October 2009

Carry The News

Keď si pridáte do kontaktov ľudí z rôznych komunikačných websites, je dosť možné, že začnete obdržiavať maily s otázkami ako Girls, Are My Glasses Unattractive? a iné nezmysly. A tak je lepšie viesť si pofidérny blog než nechať si radiť na yahooanswers.
V triede sa stále hádame kvôli hudbe na prom, alebo o výbere miesta, kde sa všetci schlaščú týždeň after prom, alebo o tom, kto bude s kým tancovať. Čo sa týka tej hudby, mám docela smolu, že všetci sú nechutne mainstreamoví a nechcú mi dovoliť ani jeden song od Hadouken!, ale mám v pláne si stáť aspoň za All the Young Dudes.

Zajtra budem pravdepodobne sedieť za dishwasher, tak, aby mi vibrovala o chrbát a vystrihovať indie skupiny zo starých NME (volám to tu enemíčka) a zvažovať, že si objednám sedem druhov wayfarers. Docela rada by som si pozrela Pulp Fiction odzadu.

No comments: