Thursday 29 October 2009

Snažila som sa rezervovať lístky na toho Coxona

Počúvam Strokes, konkrétne Room on Fire a This is it. Asi ako jediná trieda sme museli ísť aj cez prázdniny do školy kvôli tomu, aby sme si nahradili včerajšie hodiny, lebo sme včera museli predtáčať na prom. Natáčanie sa však docela vydarilo, hlavne sa mi páčila tá scénka s balónkami na bicykli, pretože mi pripomenula klip k Fluorescent Adolescent. A večer sme mali echo, which means gathering s classmates týždeň pred prom, čo začalo príšerne a bolo to stále len horšie. Ale pravdepodobne som si to zase vykonštruovala sama. Ešte by som ich v poslednom ročníku začala mať rada (*laughs evily*).
Okrem toho som konečne videla TheProposal. Začalo to ako docela slušný film, ale cez obskúrne až divné scény sa to previnulo do hnusného chick flicku. (If the children don't grow up, our bodies get bigger but our hearts get torn up.) Teším sa zase na dlhý dlhý mail, v ktorom bude každé tretie slovo amazing a ktorý okrem toho, že bude krásny, bude hlavne imaginárny.
Potrebujem ísť do Brna; kresliť lipstickom na okná vlakov alebo proste len na milkshake a nemám s kým.

No comments: