Saturday 17 October 2009

Destroy, Fix, Destroy Again

Od začiatku roka sme nemali jedinú hodinu telocviku, čo ma stále veľmi teší. Resp. mali, ale vždy nacvičujeme na stužková prom. Včera som si kvôli tomu dokonca rozbila koleno, takže je asi výhoda, že si neberiem tie krátke šaty. Keď idem ráno do školy, vždy vidím dúhového šarkana uviaznutého v pouličnom osvetlení a hovorím si Destroy. Fix. Destroy Again.
A v nedeľu možno pôjdem na to čítanie básní alebo na koncert len kvôli tomu, aby som vyskúšala Filipovu fuzz factory.
Povedala som "Hello. Are you free this evening?" a profesorka "Tak snáď to nejak rozvinieš, môžeš sa spýtať ako sa mám miesto going straight for it."; "Hello. How are you? Are you free this evening?" A asi preto na mňa profesori kričia a ja mám potom emotional breakdown jak sviň.

No comments: